Konuyu hortlatmak gibi olacak ama.

4 gün önce yeni kayıt oldum, kayıt olur olmaz hesabımı dondurdum, 1 saat sonra tekrar açtım.
Twitter'a iphone'dan tweet atabiliyorum ama ne zaman adresime giriş yapmaya çalışsam böyle bir hata alıyorum. 4 gündür sürüyor ne yapmam gerekiyor?