Sitelerin geleceğini düşünmüyorum çok fazla arkadaşlar. TK domainlere ya da işe yaramayan domainlere kurulacak. Ana sitelerimize link çıkarmak için kullanacağız...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:27:50 -->-> Daha önceki mesaj 00:02:58 --

Oy kullanan arkadaşlar nedenlerini de yazarlarsa daha verimli bir konu haline gelebilir arkadaşlar. Sadece benim için değil sektörde olan diğer kişilere de yardımcı olmuş olursunuz.