Yahu bu nedir? Diğer hosting sağlayıcılarına nazaran daha fazla para ödüyoruz. Ama hiç bir ekstrası yok!
Bıktım artık yavaşlıktan!
Siteye ulaşmak için kullanıcılar yarım saat bekliyor. Sitedeki içerikler açılmıyor ( tüm kullanıcılar bundan şikayetci )
Ben admin panelinde değişiklik yapmak için yarım saat bekliyorum.
Mesaj attım dedim böyle böyle. Adam bana sitenin boyutunu falan söylüyo diyo ondandır. Ne alaka ya?
En yakın zamanda değiştiricem. Sizde bana sorarsanız host alırken 2 kere düşünün.