Suan sorunum yok aslında, ama ilerde olabilir yukarıdaki arkadaslar havuz sistemiyle ilgili olur demis, sanirim 1 makinada fazla sayida paket kurulu oldugu icin mesela ben cpu yu fazla kullaninca firma ile papaz olacağım değilmi ? İste bu duruma sebebiyet vermemek icin hangi paketi tercih etmeliyim aylik vps mi ?