Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Birkaç söz etmeden geçemedim...
Dosyayı inceledim. İlk ve son izlenimim 'üniversite öğrencisi kardeşinizin' okulu bir dönem uzatması yönünde. Final.pdf isimli dosyada hocaları Uzay ÇETİN resmen projenin kodlarını vermiş; sadece orayı baz alıp geliştirmelerini istemiş. Çok da güzel açıklamalar yapmış. Eğer 'üniversite öğrencisi kardeş' bu projeyi bitiremeyecek kadar Java bilmiyorsa onun sizin aracılığınızla mezun olması sizin ona yapacağınız bir kötülüktür. Mezun olduğunda boş kalacak ve size küfür edecektir.
He birde kapsamlı ve gerekli bir ödevi son güne bırakması olayına hiç girmeyelim...
Dua edin inşallah kalır; hem bu olaydan tecrübe edinir, hem de Java öğrenir.
İyi çalışmalar.