Evet geliştiricisi de biziz zaten

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:16:27 -->-> Daha önceki mesaj 04:13:57 --

Bu sadece demosu isteyen arkaşlara tema değiştirilecektir. Ücret karşılığında iyi sabahlar diliyorum