cudjex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rezervasyon olayını yapmak sorun değil hocam, takıldığım nokta otellerin doluluk-boşluk durumunu,oda fiyat bilgilerini nasıl çekeceğim..
Diğer arkadaşlar nasıl rezervasyon yapıyor bilmiyorum. Benim sistem booking olduğu için sistem boşluğu otomatik belirliyor.