Ben klasik, güvenilir, hızlı ve dizaynı güzel telefon istiyorum dersen iPhone 5 diyorum.
+ 6-7 ay sonra sıkılırsan iPhone'u satıp S4 alır, üstünede para alırsın
arkadaşa katılıyorum yalnız iphone alışı ile satışı arasında muazzam bir fark var göz önünde bulundurmanız gerekiyor.