Merhaba Arkadaşlar,

Birkaç Sorum olacaktı
1-Ufak miktarlarla forexe giriş imkansız mı? (100-500 tl)

gcmforex'e demo kayıt oldum hemen aradılar bakiye ekleyin v.s. v.s. ne kadar yatırmayı düşünüyorsunuz falan diye. şözleşme gönderiliyor v.s.

Ben böyle teferruatlı olacağını tahmin ediyordum ama başlangıçiçin çok ağır geldi. şöyle sözleşme v.s siz kendimizi denemek için 100-200 tl bilemedin 500 tl riske atıp baskı altında hissetmeden forex'te tecrübe edinemezmiyiz?

varmı böyle bir şirket?