MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
developer hesabı olan yokmu uid kaydı yapıpta beta güncellemeyi yüklesek
Aynen bende bakiyorum ya olan bi kiyak yapsa ne guzel olur