Konu
Apple iOS7 Tanıtımını Yaptı
10-06-2013, 23:45:51
#3
Mutlubiter
Açık olayım arayüzünü beğenmedim, android telefonların arayüzlerine benziyor.
Özelliklerine diyeceğim yok fakat gerçekten hiç hoş durmuyor iconlar, ekran kilidi vs.