yok hocam bu söylediklerinizin hiçbiri olmadı. Lakin r10 bildirim uygulamasını indirdikten sonra böyle birşey oldu. Kimseyi suçlamak istemem ama ben fikrimi öne sürdüm sadece... Umarım o uygulamada birşey yoktur...