mcy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4.2.0 olarak kurulum yaptım. şuan için lisans sıkıntım yok ama ilerde olabilir onun için bir fiyat gönderirseniz sevinirim.
P.m gönderildi.