Konu
vbulltein forum lazım
10-06-2013, 10:31:36
#5
Linux
iyisite.NET
mcy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4.2.0 olarak kurulum yaptım. şuan için lisans sıkıntım yok ama ilerde olabilir onun için bir fiyat gönderirseniz sevinirim.
P.m gönderildi.