Konu
vbulltein forum lazım
10-06-2013, 10:10:32
#4
mcy
Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lisans düşünüyorsanız ve aklınızda komik bir rakam yoksa elimdeki lisansı devredip kurulumuna kadar ben yapabilirim.
4.2.0 olarak kurulum yaptım. şuan için lisans sıkıntım yok ama ilerde olabilir onun için bir fiyat gönderirseniz sevinirim.