Arkadaşlar 12 ağustosta stutgartta gitmeyi düşünüyorum. Gidiş-dönüş bileti alacağım. Ama aklıma takılan bir soru oldu. Thy'nin kendi sitesinde çok pahalı ancak airtickets.com.tr'de çok ucuz. İlk gidişim olacak acaba bir yerde yanlış anlamam mı var ?
Aşağıda resimde ikisinde farklı fiyatlar belirtiyor.
http://u1306.hizliresim.com/1b/b/nzbc1.jpg