Konu
Bankasya da kart ücreti alacakmış.
09-06-2013, 22:12:28
#13
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bankasya kredi kartını yalnızca kart aidatı olmadığı için kullanıyordum + hiçbir avantajı yoktu. Kapattırmanın vakti geldi.