Konu baya geride kalmış ama yenisini açmak yerine buradan sorayım. Garanti Bankası hesap açtırmak için hangi belgeler gerekli arkadaşlar ? Yarın onun için uğraşacağım da ve zaman sıkıntım mevcut bu nedenle git gel yapmayayım. Kısacası İkametgah gerekli mi ? Maaş hesabı olarak açtıracağım.
Vadesiz için istenen belgeler de aynıdır sanırım.
Alıntı
Vadeli Hesap nasıl açtırabilirim, faiz oranları nelerdir?
Henüz Garanti Bankası'nda hesabınız yoksa,size en yakın Garanti şubesine uğrayıp, kimliğiniz ve aşağıdaki belgeler ile birlikte hesap açtırabilirsiniz.
- Yerleşim yeri (İkametgah) Belgesi veya
- 3 aydan eski olmamak kaydı ile abonelik gerektiren bir hizmete ilişkin fatura veya
- Herhangi bir kamu kurumu tarafından düzenlenmiş belge
Vadesiz TL Hesabı açma işleminiİnternet Şubesi
Hesaplar menüsü
Hesap Açılışları adımından ya da
444 0 333 Alo Garanti'den yapabilirsiniz. Yurtdışında yaşıyorsanız ve bankamızda bir vadesiz hesabınız mevcut ise, şubenize faks ile talimat vererek vadeli hesap açılmasını sağlayabilirsiniz. Bir hesabınız bulunmuyor ise, en yakın şubemize giderek "Bankacılık Hizmet Sözleşmesi"'ni imzalayarak hesap açtırmanız gerekmektedir. İlk hesap açılışları için yurt dışından işlem yapılamamaktadır.
Vadeli Hesap faiz oranlarına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz:
Vadesiz TL Hesabı
Alıntı
Para çekme, havale, EFT, kart ödemeleri, fatura, düzenli ödemeler gibi tüm bankacılık işlemleriniz için
Vadesiz TL Hesabı'nızı kullanabilirsiniz. Vadesiz TL Hesabı'nız varken anlık nakit ihtiyacınızı karşılayan
Avans Hesap ve vadesizdeki paranızı otomatik olarak yatırıma dönüştüren ELMA Hesabı'ndan da faydalanmanız mümkün. Vadesiz TL Hesabı'nıza İnternet Şubesi'nden, Garanti Paramatik'lerden, 444 0 333 Alo Garanti'den ve diğer banka ATM'lerinden günün 24 saati ulaşabilirsiniz.
Vadesiz TL Hesabı açma işleminiİnternet Şubesi
Hesaplar menüsü
Hesap Açılışları adımından yapabilirsiniz.
Hemen
İnternet/Cep Şubesi parolanızı almak ister misiniz?
Henüz Garanti'de hesabınız yoksa açtırmak için size en yakın
Garanti şubesine uğramanız yeterli.