Isinma diyor sen yana makina gosteriyorsun.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
aynen. bugün bimex teknosa vatan hepsini gezdim hplerin fanını oraya elimi attıgımda ateş gibiydi. toshiba da aynı şekilde sıcaktı. asus acer ve lenovolar buz gibiydi.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:00:46 -->-> Daha önceki mesaj 21:58:48 --
ne kadar eminsin abicim öyle sen nedense benim aldığım mallarda ısınma yok
hocam ben bazı modellerini biliyordum ısınma olayı vardı ama pili çabuk öldügünü biliyorum ısınma modelleri mutlaka araştırman lazım
peki öyleyse bana bir marka model söyleyin ki bu ısınmaz deyin onu araştırayım. i5 yada i7