clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ısınmadan dolayı herkes aynı şeyi söylüyor. vatanbilgisayarda adama ısınmayacak birşey göster dedim hemen lenovoya götürdü. aynı şekilde forumda da aynı işi yapanlar lenovo diyorlar. ancak merak ettiğim bir şey var. tamam ısınma yok ama peki fan sesi var mı? bu benim için çok önemli baş ağrısı yapıyor fan sesi olunca
Bir süre sonra hepsinde fan sesi olacaktır.Bende Casper var,fan sesi ufak ufak çıkmaya başladı mesela.Temizlemeye göndersem sıkıntı düzelecek ama zaten soğutucu kullanıyorum o yüzden fandan daha fazla ses var uraşmıyorum Eniştem de soğutucu ile kullanıyordu.Fan sesi var yok diyemem.Ama öyle kulak tırmalayacak bir ses yoktu laptopta.