şirinbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aresim sorma ya ortak yanlız bırakınca tek başınada ılgılenılmıyor inan sağolasın değerli yorumun için, sende olmasan kıymetimi bılen yok valla
Boşver ortağı falan ya ben buralardayım Yaparız bir şeyler istersen, her daim.