kartal1725 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kuruluma ne zaman başlarsınız acaba sizi bekliyorum da ?
Kurulum tammalandı hayırlı olsun. Kusura bakma hocam cocuklar hastaneydi sıkıntımız var az.. anca kurabildim....

Sıkıntı olurzsa telefonnumaramı bıraktım...