okul hediye etmese gidipte bu bilgisayarı almazdım emin ol. lenovo gerçekten iyi bilgisayarlar çıkarmaya başladı.
eve geldim şuan laptopun kapağını bile açmıyorum. hep masaüstündeyim.
hem özellikleri düşük hemde fiyatı yüksek. anlamadım gitti.
tek beğendiğim özelliği prizdeyken nerdeyse hiç ısınmaması. ve şarjının 4 saat gitmesi. aralıksız film izlesem 3 saat civarı gidiyor.