GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
800 kelime neden yazıyorsunuz ? 400 yazın günde 2 içerik giriyorsanız 3 girin. Paravan blog olayını bence biraz araştırmalısınız. Siteyi açtığınızda paravanlarınızın hazır olması lazımdı siz şuan bile erken diyorsunuz. 1 paravanın iş görmesi bile en az 1 ay sürer.

Her neyse bu yolda devam edin ileride her şey için geç kaldığınızı anlar bir konu daha açarsınız. Kolay gelsin.
Bilgi veriyoruz hocam, o yüzden 400 kelimeden fazla yazıyoruz. gir çık site kurmak istemiyoruz. alaka için size de teşekkür ederim.