Konu
Sunucumda ioncube yok mu? Bu hatada ne?
07-06-2013, 20:01:20
#6
xenon
Teşekkürler arkadaşlar php.ini syntax hatasını çözdüm değerleri yükseltirken fazla karakter yazmışım.
İoncubeyi de yüklemeye başladım inşallah başarabilirm