Düzenlediğin yerde tırknak yada ( eksik diyor
ioncube kurulu değil yok sa php-v de çıkardı.

en basit kurulum için
http://www.phpprogramlama.com/blog/l...bit-64-bit.php

buraya bakabilirsin