arkadşalar bir tema yapıyorum da sorgu sayısını sıfıra indirme gayreti içerisindeyim sorum şu ki footeri sidebarı single phpde yada index php de çağırmak yerine direk single php nin içerisine eklesem ne gibi bir sorun olur acaba