reNta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke itraderiniz benden yüksek olsaymış almayı düşünürdüm ozaman önce ödeme daha sonra ürün şeklinde biraz indirim yapmanız dahilinde.
arkadaşın i-traderi zaten yüksek sizden eski satışlarıyla beraber.