kurallar belli ona rağmen adsense kullanıyorsunuz politika okumadan yüksek paralar kazanmak istiyorsunuz sonra adsense bölümünde konuları görüyoruz niyeeeaağğh banlandık. google bize ayrımcılık yapıyor. para az veiyor. aha işte bundan dolayı