Aslında sitemim felan yok Ama harbi öyle görünüyormuş
(konuyla ilgili değil fakat insanın sevgilisi ile ayrılması çok değişik bir hismiş. sanırım kaldıramıyorum hala o hissi)
google ile biraz oyun oynadım. blog sitelerinde kesinlikle böyle.