EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar ,

Otomatik olarak gunluk cekebiliyormu yapabilirmisiniz ?

Pm bekliyorum.
Merhaba

şuanki hali manueldir hocam. eğer ki dilerseniz otomatik şeklinde de yapabiliriz