uqurdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 k üzeri hesabım var bu deck grubu ne oluo ayrıntılı pm atarsanız katılabilirim
SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri bana Deck grubu ne oluyor acıklayabilirmi ? 28K kendime ait profilim var uygun olursa katılırım.
twitterdeck üzerinden hesapları havuzda topluyosunuz. atıyorum benim 10k sizinde 10k hesabınız var. paylaştığınız bir yazıyı toplamda 20k kişi görmüş oluyor. Sanırım bu