neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hacı sende bir konuştun ki 40-50 yıl yaşında ki adamlar gibi Dur bakalım daha yaşın genç.

Bu arada bunları A5 kağıdının yarısına 5-6 puntolarla küçük küçük doldurdum.
valla lise biteli 7 sene oldu. bayada olmuş hani yaşlandık demiyim ama yaşlanıyoruz sanki