Hacı sende bir konuştun ki 40-50 yıl yaşında ki adamlar gibi

Dur bakalım daha yaşın genç.
Bu arada bunları A5 kağıdının yarısına 5-6 puntolarla küçük küçük doldurdum.
valla lise biteli 7 sene oldu. bayada olmuş hani

yaşlandık demiyim ama yaşlanıyoruz sanki