Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski günler aklıma geldi soruları görünce Ne güzeldi be lise yılları..
Hacı sende bir konuştun ki 40-50 yıl yaşında ki adamlar gibi Dur bakalım daha yaşın genç.

Bu arada bunları A5 kağıdının yarısına 5-6 puntolarla küçük küçük doldurdum.