Arkadaşlar şimdi benim bi tane adsense hesabım var, sitemin birisinde reklamları kullanıyorum ama reklamı diğer sitelerimede yerleştirmek istiyorum bunun için adsenseye tekrardan başvurumu yapmammı gerek yoksa direkt olarak bildirmeden reklamı siteme ekleyeyimmi bunda bi sorun olurmu?
Bilgisi olan Arkadaşlar bi el atın