z-index: 100;"
ekledim.
Menü Silide haberin üstünde gözüküyor şimdi, bu kısım en azından düzeldi. Teşekkürler
Ancak açılır menü ile ilgili asıl problem devam ediyor. Explorerde sorun yok. Opera ve chrom da menü altında belli bir mesafede maus imleci iş görmüyor. Üyeler kullanıcı adı ve şifresini yazamıyor. İletişim sayfasında yine kutucuklara yazamıyorlar.