ulaştırma bakanımız geçen sene artık türkiyeninde bir arama motoru olacak e-celebi demişti. gerçekten gurur verici bir projeydi ama devlet olarak elinde o kadar kurum varken tübitak,odtu vs birçok ünv varken o açıklamadan sonra bir daha ses seda çıkmadı. adsense gözüyle ( para gözüyle) baktığımızda bizleri heyecanlandırmaz ama ülke olarak gerçekten gurur verici bir iş olur, en kısa zamanda bekliyoruz sayın bakana burdan sesimizi duyuran bir yetkili çıkar belki