DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz daha detay verebilirmisiniz? nedir tam olarak bu

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:56:07 -->-> Daha önceki mesaj 16:52:20 --



ABD olunca kapanmama oranı daha mı fazla oluyor acaba? deneyen gören ?
https://www.r10.net/youtube/1056727-s...-ucretsiz.html