Arkadaşlar posbitim Dikeyken herhangi bir sorun olmuyor. Konu sayısı avatarsız üyelere otomatik avatar felan hepsi tam. Fakat posbiti Yatay olarak ayarlayınca ne konu sayısı görünüyor ne de otomatik avatar çıkıyor sebebi ne olabilir bilen var mı arkadaşlar.