merhaba,

Sevgili adsense kardeşliğine sorum olacak

1 ay önce birinden hesap almıştım site ile birlikte kendi bilgilerimi girdim o hesaba arkadaş ile anlaşamadık geri devrettim..

Şimdi kendim başvurdum ve o kişinin mail adresi ile aynı kişi olduğum için kurallara aykırı oluyormuş.. Şimdi ne yapmalıyım sizce arkadaşlar?

1. Kendi adıma başka hesap mı açmalıyım (büyük ihtimalle aynı hatayı alırım)
2.Kardeşim adına başvuru yapsam kendi banka hesabıma para talep edebiliyormuyum?

Bilgilendirirseniz çok sevinirim Teşekkürler.