
nıye ustune alındın senden alıntımı yaptım ?
senın nıckınımı söyledım ?
bu tarz konularda herkes pm ıstıyor sıte adresını

sana laf mı söyledım ben hadi işine bak magnumm gibi yerim seni
Özele gel bebe...!
Senin msgnin üzerinde birtek benim msgem var. Tabi alınacam. Artist!
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:55:25 -->-> Daha önceki mesaj 16:51:31 --
Arkadaşlar 6 7 kişi daha pm attı, ne yazık ki herkese inceleme yapacak vaktim yok kusuruma bakmayın. Kendi deneyimlerimi uzunca yazdım. Zaten bu şirin baba gibi tipler yüzünden forumlarda bilgi ve tecrübe paylaşımı durma noktasına geldi.
Umarım sitelerinizin kısa zamanda eski index hızlarına geri döner ve sıralama kayıplarınız düzelir.
İyi Çalışmalar hepinize...