şirinbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenin adresını pm ısteyenlere atma hocam

kımse bırsey bılmıyor emın ol ben benım dıyen r10'nun en baba seocusuda gelse su durumu ozetleyemez

şuanda senın yasadıgın durumun aynısını 3 sıtemde yasıyorum.

Şirin misin Baba mısın nesin bilmem ama adama yardımcı olmaya çalışıyorum. SEO'cu meocu değilim. Paket maket satmam ama; 400 web sitesinin optimizasyonu yapıyorum. Rahat ol, gerginliğe girme...!

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:30:14 -->-> Daha önceki mesaj 16:29:32 --

Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam burada yaptığın işlemleri paylaşsan da forum gerçek işlevinde kullanılsa.
Bende öyle yaptım zaten