Merhaba arkadaşlar;

Öyle bir çok siteyle uğraşmıyorum ancak tek bir sitem için gerçekten emek harcadım. Penguen sonrası halim;

Hitim 6k'dan 2k'ya

Adsense gelirlerim yine 3'te birine düştü.

İndex hızım 1saniye'den 3-4 güne yükseldi.

Aynı kaderi paylaşan arkadaşlarım şu anda ne yapıyorlar merak ediyorum ? Yani durup bekleyecekmiyiz yoksa bir şeyler mi yapmak gerekiyor ? Hani hafta içi düzelir herşey dedim ama beklemenin bir anlamı var mı ?
Şurası bir gerçek ki google aramalarında gerçekten bir saçmalık var, düzeltirler diye de umuyorum.