Arkadaşlar uzun zamandır Blogger kullanıcısıyım bir problemle karşılaştım tema yüklemek isterken indirdiğim temada iki adet dosya var birisi slider yazan öbürküsü xml uzantılı şimdi bir tanesini atınca slayt görünmüyor temada eksik çıkıyor bunu nasıl halledeceğim yolunu bulamadım hiç bir yerde yardımcı olursanıuz sevinirim