adoparking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anıl bey 2007 den beri çalışıyoruz senle çektiğin fiyata bak
şaka bi tarafa da fiyat çok yüksek
Sen miydin abi dikkat etmedim ama bizdeki sistem kendi projem ve çok kısa sürede bu miktarın fazlasını kazandırabilecek bir iş o yüzden emlak sitesi değil portal ve crm tarafı da var.