Bazı arkadaşlar forumda "Anchor Text" almayın diyorlar.
Mesela tanıtım yazılarında "Araba Modelleri" kelimesinde link almak yerine
"www.site.co/araba-modelleri.html" şeklinde link alın diyorlar.
Bende şunu merak ediyorum. Google bile kendi sayfaları içerisinde link verirken Anchor Text tekniğini kullanıyor.
Örnek; http://support.google.com/webmasters...r&answer=35291 Örnekte "Web Yöneticisi Araçları" şeklinde yazıp linki
"http://www.google.com/webmasters/tools" şeklinde vermiş.
Bence en doğru olan Anchor Text link almaktır. Ayrıca tanıtım yazılarında 3 link yerine tek link aldığınızda doğal olacak ve penguen gibi güncellemelere takılmayacaksınız.