Bazı arkadaşlar forumda "Anchor Text" almayın diyorlar.

Mesela tanıtım yazılarında
"Araba Modelleri" kelimesinde link almak yerine "www.site.co/araba-modelleri.html" şeklinde link alın diyorlar.

Bende şunu merak ediyorum. Google bile kendi sayfaları içerisinde link verirken Anchor Text tekniğini kullanıyor.

Örnek; http://support.google.com/webmasters...r&answer=35291

Örnekte "Web Yöneticisi Araçları" şeklinde yazıp linki "http://www.google.com/webmasters/tools" şeklinde vermiş.

Bence en doğru olan Anchor Text link almaktır. Ayrıca tanıtım yazılarında 3 link yerine tek link aldığınızda doğal olacak ve penguen gibi güncellemelere takılmayacaksınız.