Yav bırak polisle çatışınca gezi parkını korumaya çalışan insanlar diyorsunuz, tartışmaya girince olay o değil diyorsunuz neden gezi parkını bahane ediyorsun o zaman?Halkta haklıdır poliste haklıdır, orada taş sallayan adamda suçludur suçsuz birini coplayan poliste suçludur.Tek taraflı değil bu olaylar o yüzden devam etmesin istiyorum ama sen klavye başında vatanı kurtaracağına inanıyorsun olan sana olmuyor oradaki vatandaşlara ve ekmek parası peşinde koşan polislerimize oluyor.Uzatmanın anlamı yok bu durumu halk anlayacağını anladı. Uzatmak çok farklı durumlara getirir bu sorunu.
Öyle her lafa klavye basından kurtarma diyerek haklı cıkacagını sanma. Savunmam gereken yer ve zamanlarda yeteri kadar savunduguma inanıyorum sükür. Oraya milyonlar dökülse yinede provakasyon, birilerinin oyunu vs.. vs.. arkası kesilmeyecek seyler söyleyeceginede eminim. Sen burada laf yetistirene kadar bence biraz tarafsız haber takip et arkadasım.