sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllarca karanlıkta kaldım, Allah 'a dua ediyorum ki o ampulüm hiç sönmesin.
Sabahtandır neyin acısıyla yazdıgından belliydi zaten. Ampül saglam monte edilmis. Korkma sen birsey olmaz.