Bilinçliyim diyebiliriz. Bu kadar büyük protesto 'da sadece öğrenciler varsa ben şüphelenirim. Olay daha ciddi olsa zaten benim memurum da, emeklim de, işçimde herkes protestoya katılır. Ancak öyle birşey göremiyorum ben. Benim takıntım bu. Ben olaya başka açıdan bakıyorum.
Yemin ediyorum ne yapacağınızı, suçu neye atacağınızı, kendinizi nasıl savunacağınızı şaşımışsınız siz.