Sadece TV canlı ama onlarda elde olan videoları yayınlıyor sunucu yorumluyor , yani olay yerinden canlı görüntüler yok şuan için.
telefon baglantilari filan oluyor.
İyiki de doğrulanmadı, Cumhuriyetçi halkımızdan zarar gören olmadı demektir bu, sevinmek lazım
tabiki sevinmek gerekiyor. dogrulanmadi derken aslinda bazilari sirf yalan haber. insallah kimse zarar gormez kimse kazanan degil cunku. bu surecten kar yapmak isteyenlerin allah belasini versin