sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende öğrenciysen bende öğrenciyim. Ben niye yapmıyorum? bilinçli insan yapmaz. Oradaki olaya karışanların bir tanesi bile iktidar yanlısıysa bende bileğimi keserim. Neyin ne olduğunu çok iyi biliyoruz. Olan masum vatandaşa oluyor orada. Tabi polisin de bu kadar sert müdahale yapmasına da karşıyım.
iktidar yanlısı otluyor. orda işi ne.